10 مدل از بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی

پارس کالا
3 بهمن, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

امروزه در بازار شاهد مدل‌های مختلفی از بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی هستیم. با توجه به این که ماشین ظرفشویی در چند سال اخیر به یکی از لوازم خانگی پر طرفدار تبدیل شده است، شرکت‌های خارجی و ایرانی مختلف مدل‌های گوناگونی از ماشین ظرفشویی را در اختیار مشتریان خود قرار داده‌اند. برخی از مدل‌های ماشین ظرفشویی به دلیل کارایی بالا و کیفیت مناسب بیشتر از دیگر مدل‌ها مورد توجه هستند و به عنوان بهترین شناخته می‌شوند.

در ادامه این مطلب ما سعی داریم که ده نمونه از مدل‌های برتر ماشین ظرفشویی بازار را که اغلب در بین مشتریان محبوبیت دارند را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

ماشین ظرفشویی برند بوش مدل SMS46NI01B

بوش یکی از برندهای خارجی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می­کند و به علت داشتن محصولاتی با کیفیت و عالی در بین خریداران بسیار محبوبیت دارد. یکی از بهترین مدل­های ماشین ظرفشویی موجود در بازار مدل SMS46NI01B متعلق به این برند است. این مدل ماشین ظرفشویی ظرفیتی به اندازه 13 نفر را دارد. مصرف انرژی آن بسیار پایین است و در رده ­A+ قرار دارد.

میزان صدای تولید شده توسط این ماشین ظرفشویی تنها 44 دسی­‌بل است. از دیگر ویژگی­های آن می­توان به امکان تنظیم ارتفاع دستگاه اشاره کرد. اگر به دنبال خرید ماشین ظرفشویی بوش سری 4 هستید، این مدل با دارا بودن قابلیت‌­ها و ویژگی­‌های عالی می­تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.